Sunday, November 7, 2010

Belanja Makan

Hujung minggu kali ini kat kampung. Balik dalam keadaan cuaca hujan. Jadi waktu ketiduran sangat best. Mlm sabtu belanja makan parent ngan anak2 sedara yang aku yang dh besar dan panjang(tinggi). Aku plak terasa macam dah tua. Terpikirlah untuk menjadi lebih baik dan brtanggungjawab.Kenalah tunjuk contoh yg baek. Berat nih..haish~

Banyak dugaan tul semenjak bekerja di tempat baru. Cabaran lebih hebat dengan otak yg makin serabut. Nasib baek ada senior yang leh dijadikan contoh. Kalu tak aku dah surrender. Kena atur langkah dengan lebih baik dan kena ada perancangan yang bijak. Dah ada org mula tak suka kat aku dan mula menunjukkan permusuhan terang-terangan. Tak pro lansung. Tak pe2, sabar je lah.Mungkin salah aku yang agresif sangat. Bukan salah aku pun,aku ikut cakap bos. Kalau tak puas hati,talk to my boss la.Mungkin ni lah cabaran. Sabar2.

Bila balik kampung, aku terfikir yang aku ni byk sangat dah buang masa. Banyak benda yang boleh buat sebenarnya,tapi habis masa macam tu je disebabkan lalai dan otak yang sendat dengan angan2. Kena berubah lepas ni.Insyaallah. 

*Kena beli kamera lepas nih. Tak cukup meriah blog kalau tak ada gambar.hehe

No comments:

Post a Comment